måndag 7 april 2008


Gokväll =)
helgen har varit rätt underbar,mysig =) hihi och har väl haft lite kul då me flickorna haha så körda vi är, men det är ju så me lite alkohol i kroppen blir allt lättare och livet roligare haha =) Har nyss tittat på en film med morsan "flood" den va inge vidare, vi har fått hem wrong turn 2 , såg ettan för två veckor sen mohaha
ska väl glo på den någon dag :P har blivit en filmnörd, nu när jag komit på att vi faktiskt har ca 300 dvd filmer om inte mer, samt en massa bandfilmer och en samling inspelade, tack vare morsans kille då :D haha och aa dem nyaste också HAHA :P mohaha!

Men men nu sitter jag och dricker cola zero för mig själv haha har tråkigt skulle nog behöva plugga ? undra om jag ska va duktig och försöka? måste skriva brev till brorsan också,usch känner mej dålig som inte hinner skriva stackarn =/

För övrigt sitter jag och tänker på min sötnos ^^

Miss you already :( buh.. kommer kännas tomt i natt =/


blää får krama katten haha ciao

A BIG HOUSE PARTY (8) :D

Inga kommentarer: