måndag 7 april 2008

Blä

när jag vaknade för ett tag sen grät jag och det känns inge kul
för när jag tänker på min dröm så grät jag rejält i drömmen
jag upplevde nästan ett trauma eller va man säger igen fast
jag såg en annan flicka gå igenom det typ usch haha sen börja
jag böla pga den där flickan hennes pappa ba ojoj nu väcker vi andra
patienter då grät jag ännu mer särskilt när hon fick drop =/ helt kört
eftersom att det gör jävligt ont o få det .

men men en dusch på det hära och en cigg ska jag väl klara av dagen

det var bara otäckt, men jag och Ams hade snackat om det i msn haha

usch för endel drömmar, men den som ringde mig i drömmern var jessica
av alla mäniskor va hon den som ringde fast jag bara grät iofs haha

men mitt undermedvetna vet att min ängel jessica skulle ringa
usch denna dröm skrämmer mig nu måste jag ta tag i saker o ting HAHA

Japp snart sommar woho.. jävla regn ute idag :( buh ciao

2 kommentarer:

daurloo sa...

konstigt att man snackar om en del grejs i msn sen så drömmer man om det hmms:P

Fabulous sa...

Jaa det är fett skumt ju :P