söndag 30 mars 2008

Måndagen blev ju inte som man planerat
hatar att ha så här ont hatar att må såhär dåligt
kan inte sluta gråta men kan knappt gråta heller för min jävla käke
åh varför ska allt hända mig varför var jag tuvngen att operera bort en tand
mäniskans värsta smärta är i fuckin munnen o tabletterna hjälper itne ens
Mårilla också av all flytande mat får inte i mej det jag behvöer gör att jag inte orkar o mår inge vidare.. ÅH !!!

Nu bryter jag ihop för lite sömn för lite mat för mkt smärta :/



Måndag


Hej nu sitter man här nydussad o dricker kaffe o drickyoghurt :S
har förbannat ont så ont har ajg inte haft inan känns som jag legat vaken
hela natten pga smärtan, har iafall inte sovit mkt, vridit o vänt mig
värktabletterna värkar inte hjälpa längre ? what's wrong ? ONT
usch det ilar o dunkar antar att det håller på o läker eller nåt..


Usch mår verkligen illa utav allt just nu verkligen allt hatar att ha så här ont
och idag får vi pengar och jag tänker fan gå ner på stan shiter i ska ta ut pengar på banken också o köpa lite fint så jag blir glad =) hoppas bara jag kan gå på stan

Tror inte det blir så långvarigt o blir nog ingen praktik i veckan heller
för det går bara itne o stå upp flera timmar jag kan ju knapt prata o le

men det är synd att missa praktiken :( suck

nej nu ska jag skynda mig tjao

Inga kommentarer: