måndag 31 mars 2008

Jaw blev hemma idag så har legat o sovit hela dagen för att inte anstränga mig
vaknade nyss igen och har kanon ont, kan inte bita ihop och kan inte prata ordentligt
så snart ska jag ta tabletter igen, man får ju inte ta hur många som helst per dag
har bara ätit gröt o en drickyoghurt idag så mår inge vidare alls =/

men men mamma lagar korv i ugn och ska överkoka makaroner till mig
och så får vi se om jag får i mig något utav det.

mm det känns inte bra alls det här, när jag inte ens kan gå ut eller något
man fick pengar idag men alla utom fia är ute o shoppar =/ då äre lika bra o sova
sen missar jag praktiken i morgon o då känns det som skit bara :( .

hoppas ni förstår hur jag mår
det håller på att läka därför gör det extra ont
o jag måste va försiktig det ilar o stramar o allt.

Inga kommentarer: